If You Only Hold Me Tight There's A Chance We'll Be Holding On Forever

Är på väg i säng nu och det beror främst på att jag råkade sova tre timmar eftermiddagen. Undrar du hur man råkar göra en sån sak? I'll promise you, det var inte så svårt. Annars har min tanke om tidigare sänggångar faktiskt blivit av. Okej, det är bara tisdag men ändå, en kväll är bättre än ingen. Är på gott humör också för att jag inte behövde göra en historia uppgift idag eftersom den inte ska va klar för än nästa vecka och juste, projektredovisningen gick jättebra. Nicedag.com kolla in den...

Här är ett axplock av bilder från Adde och Johans ferre. Titta och njut!


Hulta, som var en ängel som körde bil upp och ner, & Afrika-barnet Johan...


Gifta Alex och Sanna & Fru Födelsedagsbarn... Peace!


Vad bilförarna Hulta & Sulan sysslade med förstod jag inte riktigt men det varkar som det gick ut på att fladdramed läpparna och se konstig ut?


Jag & Yamina va bara snygga och gjorde tuggummireklam... Tråkigt att du försvann tillbaka till Götet nu igen. Saknis...

Det var det för idag. Känner att jag sviker min uppgift som fika-recensent men det kommer. Har ett odokumenterat fik på lager som jag tänkt höja en bit i alla fall och sedan kanske två som får va med om jag har idétorka för de är redan dokumenterade sen innan.

Men nu...
Good night kisses
Sleeping time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0