Tillbaka Till Vardag

Tänkte skriva tillbaka till normalt men ändrade mig ganska snabbt eftersom jag inte riktigt ser det där supernormala i mitt liv... Och hur najs är inte det?!

Jag lovade mig själv att inte lägga ut nån bild på min nya hårfärg i fredags, grät över den i lördags morse, gillade den på kvällen, diggade den starkt igår och ta mig tusan älskar den idag, så här kommer en bild i alla fall. Jämn person? Näe, inte alls... men det gör väl livet intressant.


Like...

Ska tilägga att jag just märkt att jag glömt min datorsladd hemma (glömde den på skolan förra helgen...) Kul! Så kommer inte palla snylta andras eller hänga i skolan nu när jag blivit så bortskämd med att ha en egen på rummet, så kanske blir lite sparsam på bloggandet men ett och annat skoj kommer man nog med ändå. Nu blir det konstnärligheter... Ska börja med en akrylmålning. Tjoho!

Keep it up
Love my life
Peace


Kommentarer
Postat av: Sara

Guud så fin du är i håret! :D <3

2010-02-16 @ 21:51:42
URL: http://jagharskaffatmigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0