Förtält Goes Tvättställning

Hej dudes

"Vuxen"livet: Jobba, äta, sova, jobba, äta, sova, jobba, äta, sova...

Men har i helle fall haft flera finbesök här i dagarna. Jenny N har precisly rullat vidare härifrån till landet med mellanlandning i Strömsta dit hon fick skjuts, mkt lyxigt! Mysigt med besök i husisen även om det inte känns som vi varit här så jättemkt. Oredan har tittat förbi också och idag efter frulle med Jemp på Bryggan så blev det fika med Hampus och hans tjej Linda som tältat på Fjällbacka camping... men den ska vi inte göra reklam för här för våran camping äger den! Åsleröds camping for the win!

Har tvättat för första gången nu på campingen också. Första kvällen vi va här garvade vi åt husvagnen bredvid som hade en mini-tvättställning, andra dagen såg vi att typ alla hade såna på sin lilla gräsplätt och i förrgår när vi skulle hänga tvätt så garvade vi inte så mkt längre. Galgar med kläder och trosor och strumpor över stängerna i hela förtältet. Inte lika kaxigt men det funkar I guess.


Man får ju skapa sina egna små lösningar. Här är Elins uppriggade datacentral. Funkar great... Eller?

Nu tänkte jag slagga lite för jobbar sent ikväll men verkar som nån jävel ska klippa sin fjuttiga lilla gräsplätt... Funder å andra sidan vad vi gör när gräset är högra än husvagnen på våran. Hmm får fråga vår camping-Emil om det där. Skulle behöva kirra sängen som är en bombnedslag och alla kläder i förtältet men jag orkar inteeee. Inte snällt mot Jenny som är och jobbar att låte henne komma hem till en husvagn som ser ut som den råkat ut för terrorattentat men kanske kan kompromissa... Om jag pressar in alla kläder i mina skåp så ser det ju bättre ut så skjuter vi upp problemet lite till. Ja, en utmärkt lösning!

So long så länge & sov gott till mig!
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0