Stop And Stare

Mycket på tapeten med en slutproduktion på söndag och betyg som sätts inom kort med alldeles för mycket ogjorda skoluppgifter. Hade en lite häktisk (?) men underbar helg. Var ute på landet tors - lördag. Dimma i och för sig hela fredagen men fick min projektrapport gjord och ön i sig oavsett väder är typ nirvana för mig så njöt ändå.
Det var utgång med nästan alla YF:are plus en massa andra dansare på lördagkvällen. Galet drag på dansgolvet var det. Det va så himla underbart att kunna gå ut på dansgolvet och bara köra loss utan att det stack ut. Gör man det på ett vanligt dansgolv tror typ folk att man vill visa upp sig men jag vill bara ha kul. Jag vill inte bli bedömd! Grymt!

Grymt var också att jag kunde sova hos Malin. Hon blev helgens ängel + hennes päron som plockade upp mig på stationen. Lite mindre soft men ändå grymt var att vi dagen efter hade dans från elva till halv sex. Känns i vaderna och mina stackars benhinnor idag. Huu... men efter dansen idag och flera kirrade grejor känns saker och ändå... jag kan inte säga hållbart men... okej.

Bjuder på lite bilder som kan tala för livet här ute i skogen dessa veckor när solen kommer fram...


Typ så här sugen är man på att plugga...


Sånt här händer på naturkunskapen och historian...


... Och s åhär ser man ut på lunchen...

Det är tillvaron i korta drag. Och nu blir det sängen efter ett pajat försök till historiapluggande av ett donken besök. Men det här ska gå. Imorn: Besök på Nordiska Muséet, utställningen "Modemakt". Ska bli grymt!

So long!
See you in another life
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0