Guaranteed To Blow Your Mind

Very cosy day so far! Har varit inne i stan och fikat med Martina. Asnice! Va jättelänge sen vi sågs! Vid två var hon tvungen att pysa men som tur för mig så var Jenny-penny och Mickan i stan så träffade dem en sväng och åkte med dem till deras tåg. Efter det hittade jag inga fler kompisar i stan så det blev till att åka hem men där emellan hann jag även göra av med några hundra på tre nya brallor och en mössa från Monki. Två av brallorna på rea. Klart värt!



Har lekt lite med självutlösaren på pappas systemkamera men orkar inte få till bra bilder på hur snygga brallor jag köpt men kan säga att två av dem är som kostymbyxor, smalare nertill, i mjukis-material med dubbla oversizade fickor, ett par grå, ett par svarta á 150 kr. Tredje paret är ett par feta, svarta manschester bralls - Huuur sköna som helst så kunde inte låta bli dem, 300 kronisar. Nu ska jag och lillebror strax åka in till stan igen för släktmiddag. Värt att åka till stan två gånger samma dag, ovärt att tillbringa fyra timmar i stan själv när man redan shoppat tre brallor och en mössa...

Lejtör!
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0