Kaffe & Drömmar

Hello

Ringde kära fru Doktorn idag för jag är grymt trött på att inte höra! Har haft nån konstig typ av lock för öronen enda sen senaste tågresan hem från Åre och det gör att jag knappt hör vad folk säger... Mer än vanligt alltså. Men nä, huskuren var att vänta och sova med huvudet högt. Soft... försvinner väl om ytterligare än vecka.

Träffade Jenny-Babe och Svante sen inne i stan på en fika på ett mkt sött café vid Zinkensdamm som hette Kaffe & Drömmar tror jag. Det va mkt trevligt! Käkade en mkt smarrig äppelpaj också. Väldigt soft att vi är så många som håller till i stan om dagarna, man kan liksom ta en mys-fika efter jobbet här, en mys-fika efter jobbet där. Fast inte med Svante, det här va lite exclusive, han håller nämnligen till i Malung nowadays.




Mina mkt söta fika-kompanjoner...


Träffa farmor efter fikat och gick på Oceans! Den va asbra eller asfin är väl rätt ord. För de som inte vet är det en väldigt påkostad naturdokumentär med väldigt lite prat men galet fina bilder. Klart sevärd! Se den!
Blev sushi i Söderhellarna efteråt. Sushi är alltid välkommet. Försökte knarka så mkt wasabi som möjligt så ärr den här jäkla förkylningen försvinner nån gång. Håller tummarna!

Sleep tight, imorn blir det jobb o grejer!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0