Revenge Of The Goldfish

Inte jättestabil tjej men med ett jobb i Åre. Har inte smält riktigt tror jag och gillar inte hur något som är så litet för en är så stort för en annan. Lyckades inte hålla mig hemma helt o hållet dessa lediga dagar men att strosa runt på Fotografiska med Sulan och kolla på utställningen "Fashion! - Modebilder genom tiderna" va nog något av det ... boostande är nog fel ord eftersom det fick mig att vilja byta bransh direkt.. men skönaste på länge.



Idag är det jobb igen. Inte taggad men som mamsen sa "det här är ju måndag för dig" så det kanske inte är så märkligt. Ska rulla strax så tackar för mig. Hoppas på nånting som får en tillbaka på banan. Har varit lite off track. Gnällig och otillfreds... Ett lyft nu tycker jag! Jobbar på det och leavar det så.

Chiao, bellas
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0