Shooting Stars

Kollar runt på facebook, gamla grejer med YF, skolan & modevisningen... Vill ha det igen! Vill ha det på riktigt! Skolan va inte the real world! Nu är! Och vad gör jag? Jobbar på café...




Är så jäkla tacksam över alla som gjorde modevisningen till vad den blev. Mina modeller, Lollo & Alice, Modecentret och alla omkring mig som förstod hur mycket den var för mig även om jag kan och kunde göra små saker lite väl stora ibland. Fortfarande något av det bästa som hänt mig!

Fan peace
Nu går jag och lägger mig


Kommentarer
Postat av: mia

fan vad kul att en video är uppe, men vad fult man gick och rolig man såg ut hahha ! :)

2010-10-22 @ 00:49:31
URL: http://misef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0