Får Jag Hoppa Över Orden Om Hur Vädret Kan Förändras

Jag är trött. Var på Queen-musikalen igår, den va najs eller låtarna gjorde den naajs så nu blir det Queen-tillägg i Spotify bigtime. Nu sitter jag och lyssnar på Säkert!'s nya. Pappa har haft en skivbeställar-ryck så nu har vi nya Eminem, Oskar Linnros, Linkin Park och Säkert! Soft, soft, soft!



Idag ska vi till Stränkan och träffa mormor så det ska bli väldigt mys. Drar in till stan sen på 20 + 20 ferre för Lina och hennas polare Louise. Sen drar Lina till freakin' Nya Zeeland!! Hur insane är inte det!! Vill jag med, jag med, jag med!! Men det får väl vänta ett litet tag... Näst-nästa år kanske.

Btw är Uppsala nya favvo-staden. Fy tusan, va fint! Spontan-hänka med Sulish och hälsa på Amenda som blivit studerande där. Grymt att man skippat både pass och pengar hemma... Tur är att jag är så himla lik Sulan och att hon äger både leg & körkort. Det va naajs!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0