What The Water Gave Me

Måste skaffa mig en liten medtagbar kamera. Oj vad mycket kul bilder jag skulle ha. Finns pengar kvar den här månaden är det prio, kan vi komma överens om det?! Eller kanske imorn... Hm, har fixardagen nr 1 framför mig.

På en kväll känns livet på banan. En liten plan.

Handledarkursen blev avklarad idag. Sweet. Nu är det bara börja övningsköra och sen är körkortet hemma...Elleeer?!?!? Blev inte taggad av alla j*kla bilder på korsningar, skyltar, symboler och tjafs. Plus att man ska hålla kontrollen över ett flera ton tungt rullande föremål med dig inuti. Jag har ju fullt sjå med att hålla mig levande på en long board.

I övrigt: Tillbaka från semestern. Fem dagar i underbara Fjällbacka. Två nätter i Götet. Sthlm, Mosebacke, Kapten Röd, Kägelbanan, long board genom stan och gå på lina i Kungsan.

Framför mig: Gitarr, franska, bil, textilservice. Lord, I do love my life.



Filosofin funkar för mig... Och den funkar jävligt bra. Det är inte perfekt. Inte allt på samma gång. Inte ur alla vinklar.  Inte alltid är allting okej. Men det funkar och dit jag vill, dit kommer jag att komma.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0