Hasse Den Allsmäktige Har Äntligen Vänt Sig Mot Åre & Sagt Att "Nu, Nu Är Det Eran Tur"

Jovisst, vinden och vädret har vänt! Inga mer plusgrader, blöta isbanor till trottoarer och slaskig sorbè i backarna. Nej, nu är det puder, strålande sol och -17 grades!


Först time in my life - Åreskutans topp!


Den här mängden snö hade häslat mig välkommen till jobbet 6.30 samma morgon. Tur att tågen va fyra timmar försenade så jag hade lite tid att skotta... Här är gången skottad och klar och solen har inte gått upp än! Amazing!


Ute med boysen Bagage och Maria. Riktig P-åkardag!


Bruce Bagage McLean a.k.a Börje Magnusson


Haffade rock n' roll-kabinen med spotify upp. Markus goes DJ Döds...


Bahnhof Roomies!

Nu ska jag dra mig!

Peace out

Kommentarer
Postat av: Achmanda

Höörrru livsnjutaren! blir inte lite avis utav de där bilderna. Ville bara säga att jag tänker på dig FASTÄN jag är sämst på att höra av mig OCH jag följer din blogg. så du vet. Puss på din rump stump.

2011-02-15 @ 21:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0