Tell Me If I'm Wrong

Är lite trött efter en lång jobbdag. Skulle gå upp till gymmet men väl uppe på rummet, liggandes i min säng, frusen, kände jag "no, I'm not doin' this..." Still om jag inte tar mig för nånting annat än att gå till jobbet och hem igen under en dag innebär det ej näsan utan för dörren at all bortsett från när jag ställer ut skyltarna och tänder våra ljuslyktor när vi öppnar. Det är ett brott mot kroppen din och konsekvensen är groggyness och allmänt ofunky känsla innombords. Så kan man inte ha det. Åtgärden blev en prommis till torget för att lämna tbx en s.k. "löpartröja" och en liten omväg hem. Kollade med Bruce om han var sugen på bullar och mellanlandade på Ica. 

Gårdagen...

 





Stor-Sören... 

Nu skaa jag slagga för imorn ska jag bjuda tusen pers på frulle! Sort of... 

Peace out & sleep tight!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0