Det Snurrar I Min Skalle

Sitter uppe hos Jennypennybabe. Har jobbat idag. Alltid skönt att avsluta en jobbhelg med en måndag. Blir lite nervarvning mot två lediga dar. Till skillnad från söndagar... They're crazy! Jenny och henne roomies ska precis börja jobba (garderob & entré) nu så jag ska kila iväg till Skåne på Allstar och hänga med honom en sväng. Det ska bli mysigt! 

Sitter väl mest här och ordbajsar egentligen. Skåne slutar inte förän om ett litet tag. Men efter min lilla magflunsatripp hem så tycker jag ändå att det gått riktigt bra att jobba i helgen! Men nu ska det bli skönt med två lediga dar och vila upp sig lite till. Ska ut i backen imorn iaf, vi drar till Duved en sväng. Riktigt mysiga backar där och aldrig speciellt crowded. Najs!



Nä, nu ska jag väl ta och kila. Har rotat och skrotat lite bland Jennys bilder. Hittade den här. Känner hur fint det faktiskt verkligen va i Fjällbacka i somras! Det här va första dagen där när vi cyklade ner till Bryggan för första gången för att säga hej. Nyutexaminerade och oförstörda! Nä! Skoja, men känns som ett tag sen vid det här laget... Hej och hå... Nä, nu drag I!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0