Good Country!

Hello!

Med en grymt åter-taggad Sula i det andra fönstret, underbart att se, så kan jag ju inte låta bli att själv hetsa lite över livet. Vilket jag förövrigt att ovanligt okej med just nu, alltså livet. Förutom att jag vill ha vinter (Slå mig inte!) och så mkt semester som möjligt så är jag ovanligt okej med vad jag är och vad jag har just nu. Jag skulle kunna ändra men bara för någonting bättre och det är lite knepigt för just nu har jag det fasligt bra. Vissa hjärnspöken finns ju som alltid men de håller sig i skinnet och jag är, om man jämför med hur jag kan vara, förhållandevis sund i mina funderingar kring mig och mitt agerande.

Men nog om mig nu. För jag är och hälsar på kanske världens coolaste nyblivna 20-åring. Vi har inte setts på en månad fast med lite eftertanke kom vi på att det va två veckor. Spelar ingen roll. Huvudsaken är att jag är här och hälsar på nu. Och inte nog med att Gotland kryllar av Åre-folk, vilket gör att det känns som att det enda man gjort från i vintras är att ha bytt ut fjäll och snö mot raukar och hav, så har vi här också coolaste kockarna Anna och Ylva och min ascoola kusin Emilie. Hon pluggar till ambulansförare och extraknäcker på sjukhus här på Gotland. Hur coolt är inte det?

Jenny 20 barre!



Inte vilken tjej som helst! Men nu ska jag gå för Jenny är och jobbar och jag ska träffa Ylva och chilla gärnet!!

So long, dudes & dudettes!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0