Cause Tonight I Want To See You In The Dark

Yo!

Två härliga dagar i backen. Fått en massa griller i huvudet men vad inbillar jag mig. Att jag ska sattle down? Hey, världen skriker efter mig! Baka kakor i ett eget hem inrett ála Elin visst. I all ära, det kan vänta! Några veckor vila i trygga lilla Trollbäcken kan jag behöva. Lite sinnesro. Men det drar i mig, kryper under skinnet, skriker innombords efter att slänga mig ut nånstans långt, långt bort från allt. Själv, ensam, all alone! (Okej, nu ryker ödmjukheten) När ska jag göra misstag om inte nu. Aldrig ett enda snesteg. Drar jag inte står jag där sen äldre än jag känner mig och testade aldrig gränserna på riktigt. Bara sneglade åt dem.



Imorn spelar Håkan på Bygget. Det ska bli grymt! Debut på Håkan live.

Tillfreds med livet.

Peace


Kommentarer
Postat av: Eira

Okej :)

2011-03-31 @ 19:27:32
URL: http://twiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0