I Just Like The Attention

Hello

Tbx i snön. Bara för att jag inte spenderade mina lediga dagar i Åre så är jag nu jättesugen på att bara softafikaåkabräda lite granna. På tisdag så. Fram tills dess står vi i och imorn blirdet brakfrukost. Vem kunde tro att vecka 11 va så välbefolkad. En annan liten önskan skulle vara att få tbx solen tills dess. Just nu har det snöat rätt mkt om dagarna vilket bara är nice eftersom jag ändå jobbar o det betyder bättre snö i backen och snö längre in på säsongen. Galet att vi redan är inne på andra halvan av mars.

Va på Mustasch på Bygget i torsdags. Hur nice som helst. Front row mitt framför basisten... som spela i bara sockarna! Gjorde min kväll. Måste hylla med en bild. Vassego



Nu ska jag över och mysa en sväng hos Jenny, sen läggdags vilket kunde va nice eftersom jag har renbäddad säng men icke eftersom mina stackars element lagt ner av nån sjuk anlednig. 

Well, peace out, dudes


Kommentarer
Postat av: sulan

hahahah underbart vad lama kvällar på vacksta kunde göra med kreativiteten!!!

2011-03-23 @ 20:32:13
URL: http://sulann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0