Vecka 9

Hello

Statusen för vecka 9, sthlmarnas sportlovsvecka. Intense. Varit ledig två dar men inte gjort ett svatt annat än att chilla och satsat på att bli frisk. Ingen större idé att vara ute i backarna ändå. Bara galet mkt folk. Ska ta mig ut imorn en sväng i alla fall. Börjar inte förän två. Igår va galet mysigt. Köpte äntligen ryggplatta så nu jädrar är det jag och railsen. Sen gick jag och Ylva hem till henne och bakade pizza! Från scratch!

Parma, ruccola, mozzarella, oliver, småtomater, soltorkade tomater, champinjoner, rödlök, tomatosås.

Dagen inleddes med frulle uppe i vårt penthouse och lite skönt uppvaknande i vårt kökfönster. Premiär för solbrillorna i år!









Sjukt coola... Nu ska jag slagga innan killarna drar upp fler minderåriga småbrudar till cribbet. Byn är full av små gäng som drar omkring och är för små för att komma in nånstans men less på att hänga i stugorna med familjen. Nåra skulle tydligen haka hit av nån sjuk anledning men har nu äntligen gått.

Galet trött och lite ont i huvudet. Kanske behöver kurera mig lite till innan jag är helt kry. Nu blir det natti natti.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0