Jag Lever

Jag lever och jag gör det på riktigt! Åre kramar mig välkommen tillbaka och jag säger Åh, så mysigt! Skåne tycker jag är knäpp och skrattar åt mig vad jag än gör, t o m när jag är asirriterad på honom vilket aldrig gör saken bättre. Men oturligt nog för honom så har han lite brutna revben (och det är inte skönt att skratta med brutna revben) så det blir alltid jag som skrattar sist.

Halloween blev firad på Rockebo i helgen. Note to myself: Beställ aldrig mer linser från nätet, de kommer inte, & shots är till för att sväljas, inte tuggas, så skippa gelly-shoten nästa gång. Hade beställt stoora linser så det skulle bli dockögon dagen till ära men som sagt brevinkastet gapade tomt. Turligt nog hade Linnea råkat få tre vita linser i sin förpackning så det blev helt enkelt en över till mig. Och ett ganska scary resultat kan jag säga.

Annars, bilen går bra (Skånes) och Bahnhof är igång. Men den här säsongen hottas även upp med lite nytt. Langar en bild på mitt nya jobb, som jag för övrigt öppnade en timme för tidigt idag då jag missade att ställa om klockan till vintertid igår. Inte undra på att första timmen va lung.



Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0