Softie

Mamma, pappa och Wille's in town!!




... Och eftersom jag blivit sån himla familje-mjukis så ville jag ju fixa ALLT tills de kom. En sjungande liten änglakör i hallen  plus konfettipistoler och röd matta. Nä, inte riktigt så. Men varsitt paket och fantastisk bukett från Kaktus som fantastiska Sofia fixa ihop väntade på dem när de checkade in. Skåne, min fantastiska vän, var riggad att fixa hela paketet men jag kunde ju inte riktigt låta bli att smita ifrån Bahnhof och ta saken i egna händer. Hämtade paketen hos Skåne på Werséns, plockade upp blommorna hos Sofia och pep iväg till MittiÅre och lånade nyckeln och aktade mig noga för att inte lämna några avslöjande spår om att nån varit i lägenheten, annat än den lilla högen med paket och en viss liten bukett.

Men nu måste jag duscha och sen iväg för lite pizza på Grappa med la familia och Jenny.

Peace, everyone!
Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0