Chill Out & Live Life Happy, Man

Känner är jag blivit en riktig liten blogg tönt... äsch jag är ju rätt cool ändå om jag får säga det själv så det kan jag nog leva med.

Trodde ju när jag starta bloggen att jag typ nevör skulle ha tid att skriva, men juste... Det är ju tid man har på vacksta! Jaa, det var ju det där med ett liv som man inte hade, nä. Såå, ja nu föll bitarna på plats.

Elin-Pelin-Lingonsnelin har precis avslutat religionsprovet om judendomen, kristendomen och islam och jag va KING! Haha kanske inte men whatta Foxtrot Uniform Charlie Kilo, najs gick det nog i alla fall. För att fördriva lite tid nu innan lunch dåra gjorde man ett visst litet quiz (facebook-tönt är jag visst också) "Vilken musikstil är du?" och checka resultatet...



Jag ÄR reggae! Tror ni jag blev lite happy fan eller? Fett coolt att VA reggae! I'm a m**erf*ck*ng chill person right through!

Ja, det var väl mest det jag ville dela med mig av.
Så som sagt:
Chill out & live life happy
Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0