Då Var Det Söndag, Måndag & Nu Tisdag

Som sagt så blev det lite grillning i söndags. Det var korv, marsmallows, filtar och gitarrer. Den lille Jenny var för trött så hon stannade hemma. Fiia orkade men vi båda åkte faktiskt hem ganska tidigt. Sällan, kan jag ju säga, har nån luktat så mycke rök. Fick typ klä av mig naked på altanen fan så jag kunde hänga upp allt utan att vifta ut en massa röklukt inomhus.

Den nattens sömn behövdes kan jag ju säga....

Sov närmare tolv timmar, fast jag sovit runt fyra på eftermiddagen innan. Sen var det upp, dusch, frukost, chill, fix och iväg till stan för att prova ut mina jeans och tröja. Grymmt najsiga! Part of en outfit snart ska du se... Därifrån skulle jag sen direkt till farmor på nåt som jag trodde var påskmiddag men det visade sig att lilla farmor körde på indiskt för hela slanten. Alltid så mycket fix och trix från hennes sida... Det va gott (speciallt rabarberpajen till efterrätt) men en aning tungt med min lilla hals som gjort ont sen jag skulle sova i lördags.

Från farmor-slarmor pös jag direkt, för första gången på hela tre veckor, till The Vacksta! Ååh, hade verkligen saknat alla. Nu har man nästan helt hittat tillbaka till gamla vanor, det är tisdagkväll och vi är på väg i säng allihop. För ett tag sen satt vi ute på baksidan av elevhemmet. Jag hade feta filten och lekte DJ med Maddes dator. Hulta och Max kastade freesbee i mörkret.... Nu är det vår!

Lackade lite på Ennis dator som jag skrev på förut för den dampa när jag skulle ladda upp några bilder på mig, Sulan  och Enni efter ett litet pusskalas med läppstift. Nu fick Hayens dator ta över men ska väl inte bli långvarig som sagt...

              
Foto: Moi, Modeller: Sulan, Enni & The One And Only, me myself & I

Hade Design-tävling idag också. Ska sno bilder från Hanna sen som jag va på lag med.
Nej, men god natt alla mina kycklingar. 
Se till allt det fina du har - Det finns nog mer än du tror som du skulle sakna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0