Elin Lackar Sunkbulle-Bäver

Igår var det studentskiva för Vackstanäsgymnasiets treor. Det var en mycket lyckad kväll och alla dansade och hade kul, yngre elever, utgångsglasserna, lärare och gamla eleverfrån skolan.

Fråga mig om jag va där...
Fråga mig om jag är bitter...
Om jag vill åka hem...
Om jag tycker att det ska bli kul att vara tvungen att vara kvar här fast jag slutar två för att jag har dans ikväll så jag kommer hem runt nio...
Om jag hatar att vara bitter eftersom det känns så jälva töntigt eftersom ingenting blir bättre av att jag är det...
Om jag ser fram emot över ett halvår av samma känsla när en efter en av alla jag känner fyller 18 och kan vara på alla ställen där jag fortfarande kommer vara för liten för att få vara med...

Fråga mig om jag tycker att det är kul att fylla år i December...
Och fråga mig om jag blir 18 snabbare för att du ställer de här frågorna...

Är det dags att försöka vara posetiv kanske? Det är det!
De ringde från Vete-Katten igår så jag ska dit imorgon och prata och börja jobba. Det är kul!
Jag har house och en askul gästlärare på dansen på Lördag. Det är Kul!
Jag ska komma ihåg att gå till Solan idag så jag kan få 200 kr för att jag inte åt lunch på skolan under APU:n. Det är kul!
Jag, Maritna, Sulan, Sanna och Amanda hade det ändå mysigt här igår när alla andra va på skivan. Det är kul!

Nu ska jag återgå till min religions-lektion. Det är mindre kul...

To Care Is The New Black!
Hej-Svejs Leverpastejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0