Fashion At Vackstanäs & Con Grats To My Beloved Pettson

Till att börja med:
Ett STORT grattis till  the Pettson No 1! Grattis, nu får du äntligen... nej juste det va ju visst den där åldern som inte förde med sig nånting! Hihi en fin liten bild på det & pussar på dig!



Fotograf: Grönan Lund

Den andra bruden som inte är jag på bilden är en viss Nyström och hon ska inte göra vad som helst ikväll... För hon och jag ska på BOUNCE CAUTION!!



Vi ska på en liten dejt innan också. Är råtaggad som ett näbbdjur!!!

Igår var jag in till stan efter skolan. Skulle kirra lite biffar och Enni Babe skulle kirra en nyckel. Vi knallade lite vid St Eriksplan och shajt va härliht väder det va!

             
Foto: Du gissa rätt... Jag!

Den sista bilden är på ett fik som jag måste prova nån gång! Det såg asmysigt ut. Ligger en bit in på St Eriksgatan om du går upp på St Eriksplan och fortsätter åt höger. Dålig förklaring men skit samma. Sen var jag alltså på treornas modevisning. Rumpnisse, va duktiga dom har varit! Nästa år är det vår tur...

              

Bättre bilder än så här fick jag inte till med min sopiga mobilkamera men men. Får se till att köpa mig en egen bättre när jag har pengar (...om tio år...). Modellen på näst sista bilden är i alla fall Hampus, så nu vet ni det.

Nej nu måste jag gå och duscha. För sen är det dags att pysa till the Stan, the Jemp and the BOUNCE!
So long, suckers, have a nice life!

Kommentarer
Postat av: sulan

hahahah gick det bra för hampus? gick han med rätta känslan! ;) btw ska ja också på bounce caution, och jag blev lite mer taggad nu när du skrivit om det! :D

2009-04-19 @ 11:58:36
URL: http://sulann.blogg.se/
Postat av: Jag

Hampus va king ;) nä men trodde inte han skulle få gå me så snygga kläder som han faktiskt gjorde. Det såg riktigt bra ut...



Det är nåt att va taggad på kan jag ju säga...

2009-04-19 @ 13:11:46
URL: http://lifeisacookie.blogg.se/
Postat av: Petra

Snygg bild du valde ;)

tack så mycket, och jag misstänkte att bounce skulle vara grymt :D

2009-04-19 @ 17:27:29
URL: http://ptra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0