FIK 3.1 - Bönan 2 i Kungshallarna, Kungsgatan 44 & sol åt folket!

Kom på att jag har en till fikaupplevelse att dela med mig av! Igår kom nämligen Jenny (Nyström alltså) in till stan och tillbringade en riktigt solig lunch med mig. Jag var i lilla Weekday-butiken på Olofsgatan (på sidan av Kungshallarna) hela dagen så närmare till Kungshallarna fick man ju inte. Därför blev det dit vi styrde stegen.. eller ja, de få steg vi nu var tvugna att ta dårå. Lunchen inhandlades på det redan beprövade fiket Bönan 2 som det verkar heta. För mig blev det en rejäl salami/brie-macka och för Jemp en smarrig pasta. Kan verkligen rekomendera dem båda! Seriöst måste prova nåt mer fik-aktigt där nästa gång. Dom har en hel del och det ser riktigt fräsht ut. Men en annan har ju då sommarjobbet fixat ca 100 m därifrån så skojar inte när jag säger att det är nåt man tycker att jag borde hinna me...

Skulle verklgen ha tagit en bild på där vi satt i den varma vårsolen men det hade varit svårt att ta på bara oss eftersom halva Stockholm hade klämt ihop sig längs Kungsans glasväggar. Men vi hade turen med oss! Unga, friska och glada - Vad kan gå fel? Jo en hel del, men det gjorde det inte!

Bjuder på en lite mindre sommrig bild på oss hottiesar från när vi var på väg till Trysil förra året. Med en snabb till på den känner också en mer och mer stark längtan till att den här förbaskade vinter blekheten ska försvinna...


Foto: Elin

Puss & God Natt, kära vän & håll tummarna för att det inte snöar när vi vaknar imorn... Man vet aldrig med svenskt väder.
Keep Up The Good Work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0