My Life As Appelpaj

Sitter vid ett tangentbord som har n[got fel p[ jag dessa knappar [, '. ; men ni kan ju inte se vilka det 'r men det m'rks ju v'ldigt snabbt...

Jag har varit duktig och pluggat till religionsprovet imorn. Ritade bl a hela judendomen med bilder. Mycket snyggt, mycket snyggt... Det tog till strax efter kv'llfikat och sen satt jag och mobbade jourerna Markus och Danne f;r att de 'r gamla.


Det r[kar vara kock Manges sista kv'll idag, tack f;r allt bordtorkningsgodis, vi kommer sakna dig. D'rf;r har han precis bjudit p[ nybakt brownie till mig, Madde och Enni. Tror han sa att den inneh;ll 1,74 kg sm;r eller n[t s[nt. Men bara lugn det var 24 'gg ocks[ och protein 'r viktigt att f[ i sig! Nu har vi kollat p[ lite fotboll och jag har tagit ett quiz om vilket fika jag 'r. Fett tr[kigt resultat, eller 'ppelpaj 'r gott men den ser grymmt tr[kig och smakl;s ut p[ bilden man fick...


Vad som h'nder nu 'r lite av ett ouppt'ckt mysterium s[ det vet jag allts[ 'nnu inte vad det 'r. L'ggdags v'ntar nog ett tagt till men det kommer v'l s[ sm[ning om det med...

Du kan 'ta kakan och ha den kvar, vet du... Du har alltid minnet av den och p[ s[ s'tt f;rlorar du inget av att 'ta upp den!
Det kan va likadant med livet, serru!
Life Is a Cookie!
Sov s;tt, mina v'nner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0