Till Alla Puddingar Men Extra Stort Grattis Till Min Kära Pappa

En dag för sent, men jag kom i alla fall ihåg att ringa igår och bättre sent än aldrig:
Jätte-bamse-GRATTIS, älskade pappa!

Snodd från Sulans mobil och numera också min mobils bakgrundbild


Denna bild är tillägnad pappa men den är även till alla er som borde känna er som dagens pudding dygnet runt. Ni som borde känna så är med andra ord ALLA! Jag är en pudding, du är en pudding... ALLA!

Fast... Sorry, men mina buddies, här som hemma, gamla och nya, är fortfarandede de finaste puddingarna av alla! Pussar på er!  

Till alla som fyller gamla:
Om du inte vill fira att du blir ett år äldre, fira i alla fall att du lagt till ett unikt och värdefullt år till din alldeles egna livshistoria...
Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0