Vad Som Händer Uti Täljes Skogar

Kollar på lite bilder och inser att ibland får man helt enkelt dra till med en hel del smått skumma saker för att roa sig här ute i skogen. Bestämde mig för att dela med mig av några high lights som händer när det finns för mycket tid att fördriva men för lite motivation för att plugga och för lite ork för att träna. Be your guest...


... Man lär sig sätta in en tesked i munnen på tvären...


... Man har pusskalas...


... Man har lite mer pusskalas (bild från ettan)...


... Och ännu mer pusskalas...


... Man visar kärlek till varann på andra sätt...


... Man fular sig så ofta man kan men vågar inte lägga ut fular-bilder på alla för då blir jag snart ful på heltid...


... Man är nytänkande och använder plagg på nya oväntade sätt (också bild från ettan)...


... Det händer att man fiskar kräftor...


... Man dricker kaffe och har lektioner där anteckningarna spårar ur...


... Man orkar inte sminka sig...


... Men för det mesta går man omkring och är snygg...


Tack för mig, nu ska jag bryta trenden och göra klart min engelska B filmanalys.

Bjud, Bjud, Bjud... Du får tillbax i glädje!
Pöss!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men ELIN! Hur ser du ut egentligen??

2009-04-30 @ 09:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0