Dagen Med Bredaste Känslointervallet På Länge...

Fredag:


Fiias 18-årspresent. Blåbär/ banan-blomma i jord av rött tjej-te toppat med choklad... Vad en Fiia behöver här i livet! Från mig, Sara & Jenny.

Kände mig ungefär som den här skapelsen ser ut. Trodde inte jag skule bli glad ett tag, all spändhet från hela veckan släppte, gick hem för att lite senare åka iväg till Vega för SB & FA's 18-årsfest!

Hade det grymmt där verkligen. När grymmaste brudarna bjuder till så är det ju givet att det blir skönaste folket som kommer. Pussar till alla som va där!

Tog inga bilder så det här är allt ni får se... och jag vet att jag är en konstig figur som skriver oförståeligt men skriver inte mer än jag vill och de som vet förstår. Punkt.

Nu är det dags för middag!
Smaklig måltid!
Auf Wiedersehn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0