FIK 16.1 - Muggen, Götgatan 24 & På Stan Med Brudarna - Sånt Man Behöver

In till stan bar det av i förrgår med Jenny, Jess och Amanda. Det skulle inhandlar hår, kinky presenter, skor och växlas pengar. Vi drog runt och utförde våra små ärenden under kackel och tjatter. Mys, mys, mys! Ett stopp gjordes på American Apparel, diggar den affären, och köpte en jacka som jag spanat in sen jag va där med Jenny N som nu mer håller till i LA. Köpte också ett mkt najs hårband som använts flitigt precis som jackan sen de köptes. Blev så nöjd att jag inte kunde hålla mig från att sätta dem på mig strax efter...

Bilderna får tala vidare för sig själva:




Fridays i bakgrunden. Planen var att pausa där men en viss snygging var ju inte 18 och sabbade i och me det planerna... Skoj, men vi hade trevligt ändå.


Det blev istället fika vid vattnet i Kungsan - Donken håller måttet...


Nöjd American Apparel-jacka-o-hårbands-ägare!

Vi blev dessutom tillfrågade om att vara panel i ungdomsprogrammet Ramp. Det  var vi! Fick disskutera påståenden och frågor som "Vad gör man om man blir kär i samma person som ens kompis redan är kär i?" Det va kul!


Träffade Ankis-Vankis också som är och hälsar på Storstaden, lite senare... Det var fasligt mysigt!!


Typ en kilometer demostranter, som demonstrerade mot våldet och diktaturen Iran. Tycker det är riktigt coolt när riktigt många människor går ihop om en sak. Vi glömmer så ofta hur bra vi har det i Sverige... Heja demokrati i Iran!

Det var Muggen vi hamnade på, där jag var tidigare sommras med Martina och Lollo. Mysigt ställe det, med bra uteplatser. Liksom mot en fartfylld gata men utan bil-buller. Se inlägget FIK 16.0 om ni vill veta mer. Här orkas det inte skrivas nåt mer.

Fika livet ur er, mina vänner, tvivlar på att de har fik i himlen!
Nu kommer jag förhoppningsvis i säng på stört...
Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0