FIK 31.0 - Coffeehouse By George, SOUK-Gallerian... Myys!

Tjenis lilla läsare

Detta är min torsdag så här på lördagnatten...

Eftersom jag pallrade mig hemmåt från landet på onsdagen så betyde det att jag hade hela torsdagen fri! Det åtgärdades snabbt... Fika med Jenny  och Martinis it was!

Inget knussel Coffeehouse by George i SOUK-gallerianDrottninggatan blev det. Vi hade precis satt oss när ösregn och åksa kom farandes. Vad ska man säga? Är man stjärnor så är man. För mig blev det fika på en enorm chokladmuffin och kaffe, Martina hitta största chokladwienerbrödet evör och Jenny en kärleksmums som pimpades med biggaråer (?), grädde och chokladsås.

Stället har en najs planlösning med gått om bord vid fönstren med Drottninggatan rushandes några meter nedanför. Både atmosfären och läget gör att man känner sig i cetrum men ändå på ett chill ställe. Det är iofs ett ställe som blir väldigt roddigt, högljudt och omysigt när det är mkt folk där vilket det är ganske ofta eftersom det ligger så bra till mitt i shoppingen.


Sorry, folks, nu när jag faktiskt har en kamera som tar hyffsade bilder så ska jag swe till att använda den för jag kräks på kvalitén i min mobil. Tackar, Martina för bilden här nedanför som jag snott från henne, tagen med hennes über-systemkamera.


Så har ska det se ut! Kolla, min muffin ser så mkt godare ut här!

Plus i kanten för att taket består av en stooor skiva inklädd i tapet med kaffebönor. Charmigt...

That's it!
Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0