Peace - A State Of Harmony Between People Or Groups

Jag tycker inte att peace-märken är någonting man slänger på sig hur som helst bara för att de är snygga och råkar vara trendiga just nu. Jag tycker att bär man peace ska man också mena peace...  Visst är de snygga och visst är de trendiga men de är mer än så. Det är en symbol för en värld i fred och harmoni!

Därför blev jag fullständigt kär i det här lilla armbandet som inte bara är ett peace-märke utan också självaste benämningen för peace. 59 kr, Åhlens, ganska värt om jag får säga det själv. Hittade det när jag och Jenny väntade på Martina i torsdags...



Amazing...

Även detta är lite plock från vad som gjorde i torsdags...


Oskar o Jenny sov hos mig så Tjockis fick sig en liten efter-frukost-tatuering.
På kvällen var det litet kalas ute i Skrubba med grill och partytält. För mig blev det ändå tidig sänggång... Behövde min sömn.

Good bye, my darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0