Restaurang 3.0 - Tacobar, Gamla Stan & Fix o Trix

Idag har jag hunnit me en massa bra saker! Jag hade en kul första psykologilektion, direkt efter drog jag och Jenny (som sov till tolv den lille grisen) in till Sthlm, vi gick till Vete-Katten och lämnade ett viktigt papper, till Gamla Stan och pratade med Johanna på Ekovaruhuset om APU:n (praktiken) så nu är det fixat och sen var vi hungriga och hamnade på Tacobar.

Det va ett ovantligt mysigt Tacobar, inte så stort, med bänkar i fönstren med kuddar att sitta på. Det blev encilladas (?) orginal för oss båda... Smaskens. Tog en kaffe efteråt. Högt betyg på den också... Tacobar är ju alltid Tacobar så jag hoppas att ni har uppsökt nåt tidigare och hajar grejen och inser att det här va lite mysigare. Då har ni fått hela bilden så nu får det va färdigskrivet.


"Hotta brudar från Haninge o Tyresö..."

Efter drog vi hem till mig för att plocka upp lite kläder som jag ville ha här som blivit kvar för att de låg i tvätten när jag åkte. Det slutade med att jag hämtde in ett helt lass med grejer från förådet och åkte tillbaka till Vacksta med en smockfull vaäska fylld med all ifrån te till et nyckelskåp....

Tack för mig leverpastej...
Imorn bär det av till Östhammar!
God Natt-Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0