Dagen Med Stort E

Nu är jag ätligen 18! Som jag har väntat och nu är dagen förbi. Det känns fasligt bra måste jag säga. Toppen har dagen varit också! Den började med uppvaknande till sång hemma i Tyresö, frukost framför julkalendern och sen bar det av till Sacomässan vilket var väldigt givande. Här kommer dagen i lite bilder....


Jag, Fiia, Jenny och Sara skulle fika men nån kom med den briljanta idén att gå till Fridays som vi inte fick va på när vi vill ta det lite chill i somras. Kändes bra! Här är jag som lite blondare också alltså...


Min första cider (Jo!) för sakens skull blev det. Den ser gräslig ut men den var god... Kaktus!


Snygga töserna på andra sidan bordet. Borde ju skriva om stället men en dag som denna får faktiskt plikten stå tillbaka.

Väl tillbaka på skolan efter dansen (där jag för övrigt blev överraskad med sång när jag kom in i danssalen)...


De söta nissarna kom in och sjöng för mig och fina presenter fick jag. Snygga lila sammets-leggings, ett rosa diadem och två hårband.


Of course skulle de provas på en gång - Underbara! Gav mig på ett försök att se sexig ut i dem men vet inte om jag lyckades. Märk väl att jag fick en sten av Enni och Hanna också, här placerad på mitt knä.


Tada! Känns som de här tjejorna känner mig...


Vad som sen hände med Hanna och Martina vet jag inte riktigt men märk väl att flaskan är från förra veckans nattinnebandy och inne höll då Pommac!

Efter detta har vi nu haft lite trevligt med hårinpackning och mys. Tack, allihopa för en kalas-kalle-tip-top 18 års dag!

Today is the day when the rest of your life will start...
... So siece it.
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0