Julmys & Klappbyte på Vackstanäs

Det känns att dagarna och sista lektionerna för den här terminen i varje ämne bara avklaras en efter en. Fast just idag hade jag inga lektioner alls. Historian va inställd så jag gick och la mig igen ett tag efter frullen och sen blev det upp och försöka sig på att göra en klänning till helgen. Misslyckades ganska totalt vilket jag kom på nån gång under eftermiddagen och gick över till att försöka börja på min APU-rapport. Outch... Det gick inte heller bra och haft spritt i benen hela veckan så kända att om jag inte fick röra på mig så skulle det bara gå ännu sämre. Så var med på ett Yogapass som Johanna i tvåan höll i studion och det var skitskönt!

Men nu så här på kvällskvisten har vi minsann haft skoj! Vi har delat ut våra julklappar till varann. Alla har fått lotta ett namn och sedan köpt en present till personen. Supermys!

 
Jag fick den perfekta julklappen av Enni. Stenar & peace i en och samma bild liksom... Den ska upp! Fick även kärleks-te, kan behövas...


Fram med klapparna, ingen har nån aning om vem som ska få från vem...


Amanda fick en kul grej, Sulan likaså och en fick värsta coola örhängen...


Marias presenter blev uppskattade. De var från Amanda...

Många fina paket! Det är konstigt hur det alltid är lika kul att öppna paket oavsett storlek och innehåll... Vi kryddade hela julklappsbytet med lite glögg och pepparkakor så det blev dagens fika. Thumbs up!

Natti natti
Bite the bedbugs back!
OOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0