Shakespreare In Love... With Icecream?

Jo, men nu har det varit en bra eftermiddag och kväll. Jag har pratat med en till ljuskille till modevisningen, gjort historiauppgiften och just fått Spotify! Bra kväll dot com... Och innan det så hade jag naturprovet och sista svenska B-lektionen för det här året... Mitt lag vann en liten 70%-chokladkaka var i en Shakespeare-frågesport. Det här blev resultatet när det var avslutat:


Är han inte vacker? Och djup för den delen... Som en riktigt Shakespeare-tragedi!


Nu är det bäst att pallra sig i säng. Imorn betar vi av nästa plugg-sak på tur och har jag tur trasslar jag ihop nåt att ha på mig på lördag.

Snön ligger vit på taken
endast tomten är vaken...
God natt, små nissar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0