Sing Me To Sleep

Jag ska precis gå och lägga mig hmm, känns som att det är då jag alltid sätter mig och skriver ett litet blogginlägg. Well, well, det är väl skoj. Jag tänkte egentligen recensera Tully's Coffee som jag fortfarande inte skrivit om men efter jag kom hem från dansen så hängde jag först hos Madde ett tag sen hos Martina sen hos Sulan och konstaterade precis att nu hade klockan blitt för mkt och det var dags att gå till sängs så ett ordentligt fika-inlägg fick helt enkelt vänta.


En lite random bild från hemma i lördags... (Sara, com on! Would love to see those pictures)


Så det får räcka för ikväll då.

God natt,  my peas!
Peas on earth
Peas out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0