The Moon Is Dancing Among The Clouds...

...and my knees are shaking,
and my dreams are braking
But I know I live
But i know i live, today

"Live tomorrow", Laleh


Den här dagen finns det inte jättemkt att säga om men för sakens skull kan jag säga att jag hade sovmorgon till halv tio vilket var najs och jag är skitnöjd att jag inte gick upp vid åtta för att plugga psykologin som jag "borde" gjort för hade jag gjort det hade jag varit en zombie! Jag satt och läste under svenskan då vi i alla fall bara skulle välja ut ett Shakespreare-citat som vi sedan ska illustrera i bilden. Det blir skoj.

Citatet blev (oavsett om ni inte bryr er):
"We cannot all be masters, nor all masters cannot be truly follow'd"
- Iago in Othello

Provet gick bra i alla fall så nu var psykologi A avslutad då då. Lite tråkigt. Önskar att psykologin var en 100p-kurs så den hade sträckt sig över nästa termin också och då hade jag inte ens behövt läsa historia för då hade jag haft tillräckligt med poäng totalt ändå. Well, well... en kurs mindre att tänka på även om historian envist hänger sig kvar en termin till.

Nu ska jag gå och göra som på bilden...


Utö i ettan med Hanell och Madde som sällskap så jag inte behövde bo själv den helgen då jag var ut för att lära mig frukosten.


... Eller okej, nu menar jag inte att jag ska gå och sova på Maddes rumpa vilken för övrigt är ganska mysigt men jag ska i alla fall gå och lägga mig. Titta, så stört långt inlägg det kunde bli fast jag intne hade nåt att säga... Juste, Martina hälsar.

Well, god natt
I know I live today
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0