Thumbs Up!

... För gårdagen! Underbart att så många kom. Helt klart min roligaste utgång - Eller vänta, det va ju min första? Eller?


Typ så här kul hade vi!
Bild: Valborg i ettan


Får förhoppningsvis lite bilder senare idag av Sara. Okej, time för skryt: Klänningen på bilden har jag gjort. Den va med på Gymnasiemässan och stod i vår monter ett tag medan den andra klänningen var med på modevisningen. Då hade tydligen nån frågat om den va till salu... Mhmm! Men tyvärr så hade de i montern av nån konstig anledning sagt nej, hur nu de kunde avgöra huruvida det va till salu eller inte. Aja, lite coolt tyckte jag. Färdig skrytet.

Later, dudes...
Bye


Kommentarer
Postat av: sulan

du var skitsnygg igår bruden, super!

2009-12-06 @ 17:18:35
URL: http://sulann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0