FIK 22.0 - Runt Hörnet, Korsningen Sveavägen/ Apelbergsgatan & "Små Skandaler"

Ja, lG-sent kommer nu i alla fall en bit av var jag har att dela med mig av de senaste dagarna.

Utan vidare inledning går jag direkt till fikandet:

Jag och Jenny tog oss en mysig tur på stan och skulle därefter gå på bio. Vid tidig middags tid var vi sugna på paj. Då vi inte hittade nåt ställe nära biografen Saga som kunde erbjuda det så blev det tillslut ett fräscht och väldigt grönt litet pastaställe. Man kan tycka att man då borde ta pasta men nej, vi var sugna på sallad!

Det var ett mycket trevligt ställe må jag säga. Förträffligt lämpat om det är mer mat och mindre fika man är ute efter... Det ligger alltså på Sveavägen från Konserthuset sett mot Rådmansgatan.


Pussar på Jenny!

Efter vår måltid blev det bio. Saga är en mysig biograf, uppenbart något underskattad... Vi var kanske tio pers i salongen. Filmen som sågs var "Små Skandaler" med Jessica Biel i huvudrollen. Bra film en sån man ser, uppskattar och lägger bakom sig.


Fin film med mer djup än den kanske framhävde...

Höjdpunkten hur som helst kvällen igenom var ändå sällskapet! Punkt!

Chipp Chopp Filibom!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0