FIK 24.0 - Café Sense, Bottenplan PUB-huset & SVINFLUNSA!

Wohoo jag är sjuk! Skitkul...

Kom hem igår, dog på verandan, åt middag och dog igen. Så slut blir man väl inte bara av att jobba? Näe, mamma kollade genast upp symtomen för sommarens flunsa - Svininfluensan!

Syptomen: Ont i halsen, huvudvärk, ont i kroppen, feber och hosta... Ding ding ding! Alla rätt! Elin har just vunnit svininfluensa! Grattis!

Inte riktigt nog me det. Det var ju de här två veckorna som jag skulle jobba på riktigt och mamma och pappa skulle till landet. Men nej, nu blir det inget jobb, inga pengar och mamma stannar hemma för min skull åtminstone till jag börja rbli bättre.

Jaja, jag ska ju inte vara sjuk för evigt  i alla fall... Så nu passar jag på att skriva om lite fik för att muntra upp mig.

Café Sense - Nu var det ett tag jag va där men iaf.  Såg det när jag va i stan med Hayen för länge sen men hade ingen anledning att fika där just då så skrev in det i bloggen för att inte glömma bort det och när jag, Jenny, Niffe och Phia för nån vecka sen efter lite affärtittande var redo för vårt andra fika för dagen så var det dit vi styrde stegen.



Mästerfotograf Niffe

Själva fiket är bättre än dess utbud men utbudet är absolut inte dåligt. Jag och Phia som inte ätit på Bolero tidigare va hungriga och splitade på två foccacia så vi fick en halva från båda sorter. Phias va godast och den va med kyckling och mozzarella så den kan jag rekomendera.

Orkar faktiskt inte skriva mer om det men det är ett fik värt att besökas. Inte så smockat jämt och ändå nära till allt. Tummen upp!

Återkommer säkert senare för lite mer tidsfördriv...
No kisses - I'm contagious!
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0