Swedish Tribute To Michael Jackson!

Innan jag skriver nånting annat så måste jag berätta om gårdagen! Den sammanfattar ganska bra mitt mood och dess causes de senaste dagarna.

Dels träffade jag Jenny (N) som jag (om jag inte träffar henne vilket jag antagligen inte kommer göra eftersom hon antagligen packar sönder just nu) inte kommer att träffa på ett år eftersom den filuren åker till USA och är cool ett helt år. Vi drack kaffe (tummen upp!) och hon fick en liten hejdå-present av mig. Fattar du hur konstigt det va att krama dig för sista gången på ett år? Men vi kommer i alla fall höras stup i kvarten... Thank God for Internet!



Var helt skakis efter det, på väg till nästa stora happening of the day. Säger bara det att över 300 dansare, samlade i ett o samma syfte. Alla för att hylla Michael Jackson, alla till 100 %! Det va underbart! Sök på "Swedish Tribute To Michael Jackson" på Youtube och om inte den inte lagts upp än (den ska läggas upp ikväll) så titta på: http://www.youtube.com/watch?v=je1KOcBYGjM

Once in a lifetime oportunity and I was there! Jag, Niklas, Malin, Elin, Ellen, Anna + 300 andra dansare!
De som ville stanna kvar och dansa på Stureplan kl 23 blev bjudna på middag på Golden Hits! Så jävla underbart gjort av Bounce som arrangerade det hela, Richard Herrey som delade med sig av sin club och alla andra som var med och engagerade sig!


Plattan var ovanligt färgglad denna dag...

Don't Ever Forget To Love! Don't Ever Forget To Laugh! Don't Ever Forget To Live!
Don't Ever Forget Michael Jackson!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se, jag ar pa andra sidan jorden och hanger fortfarande over dig ;)

2009-07-14 @ 01:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0