En Vecka Att Minnas...

Hemma sen några dagar tbx nu men har inte hunnit lägga ner nån tid på min kära lilla blogg... Men för att den inte ska dö så passar jag på nu strax innan läggdags. En annan måste ju somna hyfsat tidigt eftersom man råkar börja halv sju imorn. Lyckligtvis så har jag nu tack vare veckan i skärgårn, lärt känna en snubbe som ska åka genom stan just den tid som passar för att jag ska komma i tid... så käre Hampus plockar upp mig vid min nya busshållplats Sofieberg imorn halv sex för att inte riskera nåt med köer osv.

Jag skulle kunna skriva en utläggning om hur fantastisk denna vecka har varit men det är så mkt fix och trix redan på Fejan så jag orkar faktiskt inte! Ni som vill veta kommer att få reda på det ändå och ni som inte vill veta skulle ju i alla fall inte orka läsa...

Avslutar ändå med att visa lite sköna bilder och sen får det va bra...


Snygga Sysslingar i vått och torrt!


Jenny blev lite sugen på knark men det hade vi inte så stearin fick duga...


Jag och Hanell var veckans grillmästare!


Väldigt fina tjejor!


Detta var en ganska stor del av hur veckan tillbringades...


Nu hade även älskade Nyström anlänt till öarna! Hela gänget samlat...


GlassarN!


Livet leker vad mer kan man säga?


... Sen var de bara två, sista underbara dagarna spenderades med...


... Jenny den fantastiske! Mys, mys, mys, mys!


Tack för en underbar vecka, allesammans! Det är inte sista gången det här hände...

Självklart blev nu klockan mer och inlägget längre än jag tänkt mig men det hör ju till det normala så då behöver ingen sätta filmjölken i halsen. Nu dusch, sen nanna kudde!

Puss, all my lovers out there!
The sun is shining upon us...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0