FIK 20.0 - Kofi, Drottninggatan 37, vid Plattan Med Enni-Babe Som Jag Inte Träffat På Nästan En Hel Vecka!

Yey, jobbat idag och nu är det semestrande ett tag framöver! Tjoho!

Kände mig lite oruttig idag men det kanske hör till. Jag ställde i alla fall inte till med nåt och kallskänken Mange har till slut lärt sig hur jag är släkt med Gunnar som varit min fot in på Vete-Katten...

Efter jobbet träffade jag Enni-Penni-Päron-Puss på Centralen. Fattar inte att man kan flina så mycket av att träffa en annan människa för att man inte setts på mindre än en vecka! Vi pös och käkade på K o f i. Ett café som ligger på Drottninggatan precis ovanför trappan vid plattan.

Öppet ställe var det utan att kännas för stort och lagerlokal-aktigt. Det blev en salami/ brie-panini för mig och en ceasarsallad för Enni. Smarrigt värre! Inga större invändningar... Hade en hel del att säga varann. Men är man van att ha koll på varann 24 timmar om dygnet så har man en hel del att ta igan när det gått 6 dagar!


Najs...

Bara för att jag känner för det så bjuder jag på lite fina Enni & jag-bilder. Se & njut!


Valborg -08


Nyår 07/08


Jag, Enni & Martinis på stan nån gång i ettan


Hemsk bild från ettan - Så där lagom fräscha som man bara är på Vacksta...

Det var det... Fast inte riktigt. Skrolla upp igen!

Kommentarer
Postat av: Enni

fy fan vad vi har potential att vara snygga :P haha jag har faktiskt inte sett dom bilderna förut, en rolig överasning. puss puss

2009-06-18 @ 01:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0