FIK 21.0 - John Chris Coffee, Drottninggatan 29, Kaffe På Maten Ville Man Ju Ha...

Ja, jag vet vad ni tänkte om ni läste förra inlägget... "Men dom tog ju inge kaffe?" Lugn, så här blev det:

Kofy skulle stänga men vi ville inte dra oss för det. Så vi gick ca 50 m ner på Drottninggatan (mot Gamla Stan) och fann Caféet John Chriss. Enni hade varit där förut och det va ett riktigt fint ställe. Det var stort inuti fast med ganska mycke skiljeväggar så det blev inte så högljudt ändå. Personalen var inte den trevligaste men det var sällskapet så det gjodre inget. Inredningen va lite kunglig av sig utan att vara tråkig och blek utan mer cool och i rummet vi satt så fanns det smycken i montrar längs väggarna som man kunde köpa. Lite annorlunda. Fina uteplatser hade de också!


Hade ingen egen bra bild så snodde en på internet...

Där blev det som sagt kaffe och en chokladboll som var ovanligt god. Den var rätt mjuk och smakrik istället för hård, torr och tråkig som de kan vara ibland. Sen kostade den i och för sig 24 svenska riksdaler men det var väl okej när man delade på den som tur var...

Nu ska jag lägga i en hårinpackning som kan vara över natten för mitt hår är inte det gladaste på mig dessa dar. Dusch utan balsam och föning utan borste var inte vad det hade tänkt sig...

Puss och god natt, alla glada!
Vad ni än gör dröm inte att ni försovit er! Ni kommer inte kunna slappna av på hela dagen!
Löv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0