Första Sista Rycket - Räkna Med Flera...

Yes, nu är det dags att göra klart sekt-arbetet i religion! "Varför sitter du där och bloggar för då?" undrar kanske du. Ja, det kan jag ju säga att det har jag inget vettigt svar på. Ska gå och läsa när som helst men vill ha sällis av Sulan som sitter här brevid och borde plugga lika mycket som jag...

Idag har jag i alla fall redovisat både drärkthistorian och min fördjupning så ska bara kompletera med lite biler på den första och lite text på den andra... Najs ändå! Sen blev vi bjudna på glass och allt detta innan kl tio imorse. Då åkte jag hem för att hämta min phone och hann dessutom käka lunch och kolla klart på Hair. Så underbar film åtminstone till strax innan slutet. När jag inte tänker mig för så önskar jag att jag levde på 70-talet. Sen kommer jag på att många av hippiesarna typ sov utomhus och ofta inte hade mat och typ levde enbart på knark som det för övrigt kryllade av... Inte lika okej, jag menar vart tog fika vägen i bilden? Mhmmm juste, helt plötsligt blev 70-talet inte lika kul...



Så... Nu kommer motivationen! NOT! Men får väl lov att ta mig i kragen ändå... Det ska ju inte va något värsta avancerat.

Överdriven For Life!
So Long, Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0