GLAD MIDSOMMAR, EVERYONE!

Har Elin kommit på vad hon ska ha på sig imorn? Det har hon! Bra jobbat! Är hon säker på att det är det det blir? Det är hon inte! Tusan också! Har hon målat naglarna? Nej inte det heller. Kommer hon va missnöjd och lack imorgonbitti oavsett? Det kommer hon... Kul.

Men det behöver jag ju inte fundera mer över nu. Istället kan jag meddela att jag har fått en alldeles egen nyinköpt 120-säng! WOHOOO! Skönast i världen dessutom! Så nu är rummet ommöbleat igen och än en gång har jag överträffat mig själv! Moahahahaha! Dessutom har jag nu finally fått upp mina speglar så jag slipper springa in till päronen eller Wille för att se på mitt vackra jag stup i kvarten.

And that's all I have to say about that...

Imorn bär det av till Strängnäs för midsommarfirande hos mormor. Önskar alla en riktigt najs midsommar & avslutar kvällen med en bild av snyggingen själv!



Good Night - Sleep Tight & akta er för skumma bilförare imorn!! Midsommar är den onyktraste helgen på hela året!

Små grodorna, små grodorna är lustiga att se
Små grodorna, små grodorna är lustiga att se
Ej öron, ej öron, ej svansar have de
Ej öron, ej öron, ej svansar hava de

"IQ-brefriad sång" okänd artist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0