This Will All Be Over... Men Grattis Kära Yamina & Ett Lyckat Spex

... Jag menar alltså att det inte är en bra sak att allt är över snart. Det är mer en bajssak! Vad vi har här på Vacksta går inte att skriva på en blogg, fånga på bild eller samanfattas som en avskedshälsning på två sidor i nåns studentbok. Det är så mycket mer och det är bara vi som gått eller går här som vet vad det egentligen innebär. Det är som när man träffar nån som gått och slutat här innan vi började... Det känns som man känner den personen för man har liksom tre år av ens liv gemensamt även om man aldrig träffats tidigare. Man vet vad man gått igenom och man vet vad allt har betytt.

Det här är också anledningen till att jag inte skrivit sen i måndags. Jag har varit dyster och jag tycker inte om att skriva dystra saker. Men då missade jag också att skriva grattis till Yamina som fyllde 19 igår. Fick ingen bild på tårtan men den var  vacker och blå. Här är lite av tårtbaket...



Vackert...


Som en liten hyllning till Yamina lägger jag ut de finaste bilderna jag kan hitta...



Du är så duktig på att visa din allra bästa sida...


Men på riktigt är du snygg och jag kommer sakna dig som en jävla gnu!


Hur tänkte den som uppfann studenten?


Idag har vi haft spex också... Det blev faktiskt lyckat! Speciellt med tanke på att vi typ började repa seriöst imorse.
Nu är det snart middag och sista kvällen med treora! Buäää... Vill inte vara utan er! Ikväll vankas en utvärdering för er...

Carpe Diem... För en dag står du där och kommer på att det här är sista dagen det kommer vara som det alltid varit Av någon konstig anledning känner du dig överraskad.
Kärlek försvinner inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0