Back To Real Life... Eller?

Nu är det skola igen och vi är tillbaka till den vanliga vardagen... Eller är vi det? För nu kommer två helger sen är det långledigt igen och sen kan det ju inte vara mer är två treveckor till sommarlovet! Hjääälp! Det går för fort! Det är inte långt  kvar nu och det börjar kännas. Dags att jobba undan resterna och se till att bli klar nu!

Igår träffade jag Jenny-Penny-Babe i stan och vi strosade omkring och shoppade lite. Mutcho Najso (jag tror jag var italienare i ett tidigare liv)! Jag var duktig och köpte bara tre baner på 7-eleven och frysta hallon på Alléplan under hela eftermiddagen... eller okej, om jag bara inte hade glömt bort det så hade jag köpt ett par jättesnygga örhängen på Indiska för 59 kr också, men nu råkade jag ju glöma det så då var jag väl duktig och sparade dom pengarna istället.

Jenny va inte sugen på att fika i stan. Jag vet! Inte sugen på att fika, vad är det liksom? (Puss, Jemp!) Men det resulterade i att när mamma kom hem på förmiddagen så passade jag på att fika med henne och Wille innan jag åkte in till stan. Hon hade köpt med sig bullar från Pressbyrån, de är faktiskt riktigt riktigt goda! Lite torra men det vägdes upp av att de innehöll mycke smet. Hade inte träffat henne på hela veckan och helgen så det va mys!


Som en viss smoothie-älskare som jag vet läser min blogg borde ha listat ut vid det här laget, så blev det smoothie av den sista bananen och hallonen jag köpte. Så det + Vanilg ekologiskt lättyogurt + bara lite mixade valnötter på slutet blev ett smarrigt mellis när jag och Jenny kom hem till mig. Så småning om var det dags att packa och bege sig till skolan...

TACK igen för en toppenhelg, alla busungar!

Tänk på det här:
Today are the tomorrow you worried about yesterday.
XOXOXOXO

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi jag är väl lite märklig ;)

har förresten hittat värsta mysiga lilla hålet på kungsholmen åt dig och mig. dejt du o jag snart? :)

2009-05-05 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0