Bortförklaring 2.0 - "Det Är Konst" Sa Konstfackseleven När Hon Åkte In På Psyket...

Yo Bananas!

Okej, ni som knows me vet att denna blogg är skapad för att jag vill berätta för världen vart det är grymmt eller mindre grymmt att fika, vart eller hur du kirrar coola grejer som kläder och andra prytlar som livar upp och för att jag ska få skryta lite över de grejer jag skapar som jag faktiskt blir nöjd med. Nu är det ju så att jag kan inte säga en sak utan att säga tusen (I know...), frågar du om min tröja får du veta var jag köpte den, varför jag köpte den, varför jag var där jag köpte den bl m a (bland mkt annat) men HEY that's just me, I hope you'll like it! Men därför kan det också vara svårt för både dig och mig att veta när ett inlägg gått från att vara coolt till att vara ordbajs om mitt liv, men det är också min undanflykt... Min undanflykt för att få skriva av mig och kalla det för recension, shoppingtips eller konst.

Har jag en anledning till att skriva det här? Nej, som för det mesta inte... Men mellan raderna kanske det inte ens av mig går att urskilja att jag är trött och det har ikväll märkbart gått ut över min självkänsla. Uhoo, run for your life! Filosofen Elin är i farten! Lackar rumpan av mig över att för lite sömn, snorig näsa och kanske lite för mkt att göra får mig att ikväll känna mig lite som en bajskorv. 

Nu har jag släppt det. Tack för mig! Vill då bara hitta en bild eftersomdet alltid är roligare att åtminstone ha någonting att titta på om man besöker min blogg och inte pallar läsa mina fantastiskt välskrivna inlägg och eftersom jag är så kosmiskt snygg!


Foto: Limp
Äldsta fotot evööör! Eller nej okej, det finns foton på mig tagna innan jag va treton/fjorton. Falun - Åh, nostalgikick just nu...

Kollade just igenom lite gamla foton för att hitta en tjusig bild på denna fantasitiska brud som jag ska på... Yeah, Iknow... LYKKE LI-konsert med imorn. Ska bli askul!! Men det där med fin bild på oss båda var svårare. Ändå tycker jag att de här är bland de bästa... Vassegoda och Petra, jag hoppas jag inte behöver va rädd för en kula i huvudet någon gång under morgondagen...


Ja, fina har vi varit genom åren... Men tycka om dig kommer jag alltid att göra!

Nu var det ju det där med läggdags igen... Suck!
Didn't Anyone Tell You, You're Supposed To
Break My Heart, I Expect You To
So Why Haven't You? 

"Unusual You" Brittany Spears, Cirkus
Good Night - Sleep Tight

Kommentarer
Postat av: Limp

Nej haha den där gamla bilden :D åh den videon :') gud vad små i var!

Och bilden på dig och Petra nummer två, när du typ har långt grått hår! hihihi :D

2009-05-23 @ 13:01:29
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0