I Spåren Av En Lyckad Kväll

I väntan på mer bilder om jag orkar lägga upp nåra så lägger jag upp några från idag...

...Alla vakna, alla glada, alla... pigga? Nja...


... Efter lite film var det dags att packa, Amanda verkar på topp...


... Gilli lever, vaken? Kanske inte riktigt...

 

... På väg till La Fleur, tråkigt väder? Not...


... Nån vill synas. En Sulan kanske?


... Fräsch som en nyponros. Varför duscha och byta kläder när man kan fortsätta i dem man somnade i?


... Tror ni jag tyckte om duken på La Flerur eller? Det gjorde jag...


... Pussgurka! Chillade ett tag innan alla skulle med sina bussar hit och dit...


... Slitna brudar? Näe, tycker jag inte...


... TACK FÖR EN FÖR JÄDRA TREVLIG VALBORG, ALLA SOM VA DÄR!

Peace Out, Everyone! Spread Love Around You...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0